۱۳۸۸ اسفند ۱, شنبه

مرصع پلو با مرغ Loblaws

امروز میخوام یه غذای ایرونی-کانادایی رو که این هفته تو یه مهمونی خوردم بهتون معرفی کنم : مرصع پلو با مرغ لابلاز!

این غذا خیلی شیکه و به صورت های متنوع دیگری نظیر باقالی پلو با مرغ لابلاز و یا زرشک پلو با مرغ لابلاز هم سرو میشه.

میبینین کانادا چقدر خوبه؟ به فکر خانومای خونه هم هست! به جای اینکه وقتشونو با آشپزی تلف کنن میتونن بجاش برن تو shopping mall ها بگردن! البته خوب اشکالی نداره و راستش من بهشون حق میدم. آشپزی واقعا کار سخت و زمانگیریه.

(توضحیح : مرغ لابلاز مرغ درسته پخته ایه که ادویه مالی و باربیکیو هم شده و مثل مرغ های بریان ایرون میمونه. به صورت آماده از فروشگاه Loblaws قابل تهیه است و بین جماعت ایرونی به مرغ لابلاز معروفه. ضمنا حراج هم میخوره و میتونین گاهی وقتها 7 دلار بخرینش!)





۴ نظر:

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
Unknown گفت...

سلام يكي از بستگان دور استاد دانشگاه يورك هست بهم گفت اگه كار ور زتژندگيت تو ايران رو براه كانادا نيا چون فوقش يك كار پيدا كني.
من27 سالمه مجردم ليسانس حسابداريم و ميتونم باز برم دانشگاه درس بخونم و از ايرانم خسته شدم چه كنم ؟ شما چي ميگي.
علي

داغان گفت...

ببین من که شرایط مهاجرتی و کاری و مالی شما رو نمی دونم. من فقط میتونم بهت بگم که اگه میخوای بیای باید یه پشتوانه مالی خوب داشته باشی. چون اینجا هزینه های زندگی نسبتا بالاست و ممکنه تا مدتها هم کار دلخواهت رو پیدا نکنی. واسه درس خوندن هم میتونی راحت بری کالج یا همون فامیلت برات از یورک پذیرش بگیره. ضمنا اگه میخوای حسابدار باشی باید بری قشنگ تحقیق کنی که پروانه کار حسابداری چجوریه. چون اینجا مثل ایرون نیست که با مدرک حسابداری بری سر کار. تو هر استانی باید ببینی شرایط فعالیت یک حسابدار چطوریه. خلاصه دنگ و فنگش زیاده. ضمنا اینجا درس خوندن لزوما پوئنی برای کار پیداکردن محسوب نمیشه. مگه کاربردی باشه و مشخصا برای یه کار خاص. مثلا چه میدونم یه نرم افزار حسابداری مشخص.
ببین هدفت از اومدن به کانادا چیه. خسته شدن از ایرون ملاک خوبی برای اومدن به اینجا نیست. چون اینجا سر 6 ماه حال آدمو جا میارن و دلت برای خستگی ایرون تنگ میشه!

ناشناس گفت...

salam
shahreh ma hamishe 6.99 hast.