۱۳۸۹ مهر ۳, شنبه

Out of Canada auto-reply



ضمن عرض سلام به کلیه خوانندگان عزیز و تشکر از اینکه به این صفحه سر می زنید. به دلیل مسافرت کاری سه هفته ای در اروپا هستم که اتفاقا فرصت خوبی شد برای ارزیابی سبک زندگی اینجا بعد از تجربه سیستم کانادایی و به زودی برمیگردم با کوله باری از داستان های جدید. شاد باشید و سلامت.





۵ نظر:

ناشناس گفت...

داغان جان این اصل خویش که مولانا گفته تو وجود آدمه. مربوط میشه به کردار و پندار. یعنی طرز رفتار و تفکر آدمی. مربوط میشه به فطرت پاک آدمی. تشریف آوردید ایران با یه کارشناس ادبی دربارش مشورت کنید.

زمین به این بزرگی مخلوق خداست و به بشر این انتخاب داده شده که هرجایی خواست زندگی کنه. مطمئنا اصل خویشی که مولانا گفته معنیش سرزمینی که توش متولد شدی نیست.

با احترام

Amir

داغان گفت...

بله قربانت گردم، یکی از تفاسیر این است که درست هم هست. یکی دیگش رو هم اگه داستان زندگی مولانا رو بخونی که مجبور شدن از بلخ به دلایلی مثل ما ایرونیا بکنن برن، واسه همین همیشه هوای بازگشت به موطن اصلی رو هم در سر داشته. منظور من هم این دومی است.

سیامک گفت...

با سلام
سیامک هستم . از ایران . من تازه بلاگتون رو دیدم . وبه دلیل مشترکاتی که داریم چند تا سوال از خدمتتون داشتم . اول اینکه من برای کانادا اقدام کردم و هنوز درمراحل اولیه کارم هستم در مورد کار توی کانادا به خصوص در زمینه plc سوال داشتم .
چه نوع plc در کانادا کاربرد داره ؟ من مهندسی برق خوندم و یه چیزای از plc زیمنس می دونم . تصمیم دارم اگر بازار کارش توی کانادا خوبه برم و به صورت حرفه ای یاد بگیرم . برنامه نویسیش بیشتر کاربرد داره یا سخت افزارش ؟ اگر کسی ادعا کنه plcمیدونه چه چیزهایی رو ازش انتظار دارن که بلد باشه ؟ و اگر امکان داره لطفا بگید که میزان درامد ماهیانه اش چقدر است ؟
بسیار سپاس گزارم که اطلاعات خوبی رو در اختیار هموطنانت قرار میدهید.

داغان گفت...

سلام سیامک،

اینجا بیشتر PLCهای آمریکایی مثل AB تو بورسه و زیمنس زیاد مشتری نداره. البته نه اینکه اصلا نباشه، ولی بازار رو Rockwell میچرخه. ضمنا اینجا همزمان باید دو سه تا PLC رو بلد باشی مثلا AB، زیمنس وOmron یا اشنایدر. حتما باید در کنار PLC درایو هم بلد باشی چون اکثرا اتوماسیون ماشین آلات دارن که درایو هم داره. کار هم کلا به نو مهاجر خیلی سخت میدن و باید آشنا و پارتی داشته باشی تا اینجور کاری پیدا کنی. کلا هم زیاد کار مهندسی ندارن. البته حالا ته دلت خالی نشه، نه اینکه هیچ کاری نباشه، ولی بدون که کار این تیپی از ایرون خیلی هم کمتره هم سختتره وقتی گیرش میاری.

موفق باشی

ناشناس گفت...

امید وارم شما گول این آقای خدا حافظ کانادا رو نه خورده باشی‌ که ایشون و اون دختره بی‌ فرهنگ و بی‌ ادب مرجان از سمنان تو زرد و شارلاتان در آمدند. هردو شون باهم تو یه روز وبلاگشون رو تعطیل کردند، هردوشون تو یه روز مطلب و وبلاگشون رو از هر چیزی ( ارکایو و لینک و غیره) پاک کردند. جالب اینجاست که یکیشون از کانادا بد مینوشت، اون یکی‌ فقط تمجید و تعریف میکرد. ملت که فهمیده بودند این دوتا وبلاگ سر دبیری مشترک دارند و مزخرفات هردوشون از مغز یه موجود حقه باز ترشح میشه. ولی‌ شما منکرش بودی. باور کن الان این موجود حقه باز نشسته تو تورنتو به منو و شما میخنده. این گفتم که یه وقت خدای نکرده شما ساده دل‌ گول این حقه بازها را نخورده باشی‌ .

به امید خوشی‌ فراوان در زندگی‌.