۱۳۸۹ دی ۹, پنجشنبه

مارمولک هم حراج شد


اين روزها اینجا حراج آخر سال است و خریداران مقیم کانادا سخت مشغول شاد کردن دل صاحبان بنگاه های بزرگ اقتصادی هستند. صف های طویل ورود و پرداخت صندوق که در اکثر مراکر خرید دیده میشود، به خوبی گویای این نکته است. یکی از مهمترین مشکل ها هم پیداکردن جای پارک است. البته انصافا میتونین خرید خوبی داشته باشین، اگر از قبل روی مورد خاصی زوم کرده باشین و قبل از Door Crasher ها دستتون به جنس مورد علاقه تون برسه!

توضیح: جماعتی که دور نرده وایسادن، منتظر ورود به یک فروشگاه لباس هستن ("روز خرید" یا Boxing Day)

هرچیزی هم که فکر کنین اینجا حراج میشه.از کفش و لباس و هزارجور لوازم منزل گرفته تا برف پاککن و شیشه شور ماشین. یکی از موارد بی نظیری که حیفم اومد با شما درمیون نذارم، حراج انواع و اقسام حیوانات خانگی و غیرخانگی(!) بود که واقعا جای تحسین داره از این جماعت مارکتینگ!( تصویر زیر کاملا گویاست)

۴ نظر:

ناشناس گفت...

اوا خاک عالم.

این کانادایی‌ها چرا اینقده بدند با این کارهای مسخرشون. کی پا میشی‌ بیای تهران سر دو سه تا کارت که تو پست قبل گفته بودی و اینقده خودتو اذیت نکنی‌ با این گنده کانادایی ها. بیا ببین محبوبه خانم کانادا مدینه فاضله (!!!!) که برگشه ایران، چی‌ از ایران تعریف میکنه که آدم می‌مونه از خوبی‌ هاش.

مژگان

محبوبه گفت...

چرا دیگه نمی نویسید؟

ناشناس گفت...

سلام یا کانادا داره خیلی‌ خوش می‌گذره بهت، یا شوهر کردی، آقات نمیذاره بنویسی‌، در هر صورت آخرش عاقبت به خیر شدی :)

خاله زنک

گلاریو گفت...

دوست ارجمند سلام


امیدوارم حال شما خوب باشد. همیشه پیگیر مطالب جالب و مفید شما در وبلاگتان هستم
من نیز وبلاگ گلاریو را راه اندازی نمودم، که هدفم از این وبلاگ، به اشتراک گذاشتن یافته هایم در مورد مهاجرت و زندگی در کانادا خصوصا استان کبک و شهر مونترآل است
امیدوارم بتوانیم با تعامل و اشتراک یافته هایمان با شما و بقیه دوستان، راه مهاجرت و زندگی در کانادا را بهتر و مطمئن تر بپیماییم
بدین منظور، لینک وبلاگ شما را به وبلاگم افزودم، مرحمت فرمایید لینک وبلاگ من را به وبلاگتان اضافه نمایید


آدرس وبلاگ من
golario.blogspot.com


مثل همیشه منتظر مطالب مفید و سازنده شما هستم
بسیار خرسند خواهم شد مرا نیز از نقطه نظرات خود در وبلاگ مطلع فرمایید


سپاسگزارم
گلاریو